Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
m |
m |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości. | Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości. | ||
− | * Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie [[ | + | * Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Poczta_przez_WWW#Ustawianie_filtrów_pocztowych|Ustawienia filtrów pocztowych]] |
* Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na [https://www.uci.umk.pl/skrypty/wielkosckonta/ tej stronie]. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie [[Porządkowanie_poczty|Porządkowanie poczty]]. | * Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na [https://www.uci.umk.pl/skrypty/wielkosckonta/ tej stronie]. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie [[Porządkowanie_poczty|Porządkowanie poczty]]. | ||
+ | |||
+ | ===Usunąłem stare/duże wiadomości, jednakże nadal mam przekroczony limit konta pocztowego i/lub widzę komunikat "Mailbox over quota"=== | ||
+ | W trakcie porządkowania poczty należy uaktywnić opcję "Pokaż usunięte" (po prawej stronie, pod górną belką). W przeciwnym razie listy zaznaczone do usunięcia nie będą widoczne, ale nadal będę pozostawały w skrzynce. Całkowite usunięcie listów następuje dopiero po wybraniu opcji "Wyczyść usunięte". |
Wersja z 10:18, 18 cze 2013
Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.
- Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: Studenci i doktoranci - zakładanie konta.
- Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając tej strony.
Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.
- Sprawdź, czy w górnej belce internetowego interfejsu pocztowego włączone jest sortowanie według daty:
Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości.
- Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie Ustawienia filtrów pocztowych
- Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na tej stronie. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie Porządkowanie poczty.
Usunąłem stare/duże wiadomości, jednakże nadal mam przekroczony limit konta pocztowego i/lub widzę komunikat "Mailbox over quota"
W trakcie porządkowania poczty należy uaktywnić opcję "Pokaż usunięte" (po prawej stronie, pod górną belką). W przeciwnym razie listy zaznaczone do usunięcia nie będą widoczne, ale nadal będę pozostawały w skrzynce. Całkowite usunięcie listów następuje dopiero po wybraniu opcji "Wyczyść usunięte".