Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
<span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 15.03. godz. 11:52)</span> | <span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 15.03. godz. 11:52)</span> | ||
<p><b>Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.</b> | <p><b>Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.</b> | ||
− | < | + | <p> |
+ | Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, | ||
w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile. | w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile. | ||
− | <p>W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera | + | </p> |
+ | <p> | ||
+ | W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera | ||
poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, | poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, | ||
tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa | tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa |
Wersja z 11:56, 15 mar 2020
Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej
Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 15.03. godz. 11:52)
Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów. <p> Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa prace nad uruchomieniem serwera zastępczego oraz przywróceniem starego do gotowości. Prace mogą potrwać do poniedziałku 16.03.
Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe
Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)
W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.
Poszukujemy pracowników
Komunikat z dnia: 23.03.2018
Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...