Lista dyskusyjna: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
(Utworzono nową stronę "{{TOC right}} ===Zakładanie listy dyskusyjnej=== Listę dyskusyjną o adresie w postaci '''''nazwa-listy@ml.umk.pl''''' mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, s...") |
m |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej=== | ===Procedura zakładania listy dyskusyjnej=== | ||
+ | |||
+ | Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu: | ||
+ | Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)<ref>niepotrzebne usunąć</ref> .... | ||
+ | reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko] | ||
+ | |||
+ | Osobą odpowiedzialną za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)<ref>niepotrzebne usunąć</ref>: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail] | ||
+ | |||
+ | Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl | ||
+ | |||
+ | Cel/opis wykorzystania : .... | ||
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów: | Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów: |
Wersja z 11:48, 8 paź 2013
Spis treści |
Zakładanie listy dyskusyjnej
Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@ml.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.
Procedura zakładania listy dyskusyjnej
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)[1] .... reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko] Osobą odpowiedzialną za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)[2]: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail] Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl Cel/opis wykorzystania : ....
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF , wersja DOC , Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
- osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
- pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)
Zapisywanie się na listę dyskusyjną
Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko
Wypisywanie się z listy dyskusyjnej
Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl
Wysyłanie wiadomości na listę
Wystarczy wysłać list na adres listy.
Błąd rozszerzenia cite: Istnieje znacznik
<ref>
, ale nie odnaleziono znacznika <references/>