Studenci i doktoranci - korzystanie z konta: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

m (W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?)
m (Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości?)
Linia 39: Linia 39:
  
 
=== Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości? ===
 
=== Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości? ===
Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Działem Sieci Uniwersyteckiej (6112736 lub dsu@umk.pl). Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu. 
+
Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Działem Sieci Uniwersyteckiej ([mailto:dsu@umk.pl dsu@umk.pl]) i w wiadomości poinformuj nas o tym fakcie. Zdecydujemy czy wpisać Twój adres tymczasowo na białą listę nadawców.
 +
 
 +
Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu.
  
 
[[Kategoria:Studenci_i_doktoranci]]
 
[[Kategoria:Studenci_i_doktoranci]]
 
[[Kategoria:Konto_dla_studentów_i_doktorantów]]
 
[[Kategoria:Konto_dla_studentów_i_doktorantów]]

Wersja z 11:30, 12 paź 2022

Spis treści

Zapomniałem hasła - co zrobić?

W przypadku zapomnienia nazwy konta lub hasła należy skorzystać z formularza:
Ustaw nowe hasło.

W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt z

Dział Sieci Uniwersyteckiej
Collegium Maximum
ul. Pl. Rapackiego 1, pok. 206
tel. 611-27-36

W jaki sposób można zmienić hasło do konta?

Hasło do konta można zmienić poprzez:

W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?

Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.

Domyślny limit wielkości konta wynosi:

  • 150 MB na pocztę
  • 100 MB na stronę WWW (500 MB dla organizacji studenckich)

W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest zwiększenie tego limitu, po przesłaniu prośby na adres dsu@uci.umk.pl.

Jak skopiować pliki na konto na serwerze lub pobrać je z niego?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Kopiowanie plików na serwer i pobieranie ich z niego.

W jaki sposób można uzyskać dostęp do bazy danych MySQL?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Usługa SQL.

W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?

W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres dsu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.

Dostęp do sieci bezprzewodowej

W ramach projektu eduroam w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika został udostępniony system swobodnego dostępu do Internetu. Za jego pomocą każdy pracownik i student UMK może uzyskać dostęp do sieci przy pomocy karty bezprzewodowej.

Każdy student i doktorant UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK i dysponujący komputerem z kartą WiFi może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam. Opis konfiguracji komputera dostępny jest na stronach http://eduroam.umk.pl/.

Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości?

Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Działem Sieci Uniwersyteckiej (dsu@umk.pl) i w wiadomości poinformuj nas o tym fakcie. Zdecydujemy czy wpisać Twój adres tymczasowo na białą listę nadawców.

Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu.