Kategoria:Pracownicy: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
(→Usługi wsparcia) |
(→Usługi sieciowe: Dodanie linku do uwierzytelniania dwuskładnikowego) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 30: | Linia 30: | ||
==Usługi sieciowe== | ==Usługi sieciowe== | ||
* <span class="ucishowinfo">[https://login.umk.pl Usługi autoryzowane]</span><div class="ucihiddeninfo">Dostęp do Centralnego Punktu Logowania UMK. Umożliwia korzystanie z najważniejszych usług sieciowych Uczelni bez konieczności wielokrotnego logowania się do każdej z nich. W oparciu o centralny punkt uwierzytelniania można korzystać m.in. z poczty elektronicznej, systemu USOSweb, Systemu Rezerwacji Sal czy też systemu Moodle.</div> | * <span class="ucishowinfo">[https://login.umk.pl Usługi autoryzowane]</span><div class="ucihiddeninfo">Dostęp do Centralnego Punktu Logowania UMK. Umożliwia korzystanie z najważniejszych usług sieciowych Uczelni bez konieczności wielokrotnego logowania się do każdej z nich. W oparciu o centralny punkt uwierzytelniania można korzystać m.in. z poczty elektronicznej, systemu USOSweb, Systemu Rezerwacji Sal czy też systemu Moodle.</div> | ||
+ | * <span class="ucishowinfo">[[Weryfikacja_dwuetapowa|Weryfikacja dwuetapowa]]</span><div class="ucihiddeninfo">Opis i instrukcje potrzebne do skonfigurowania 2FA (uwierzytelnianie dwuskładnikowe)</div> | ||
* <span class="ucishowinfo">[https://usosweb.umk.pl USOSweb]</span><div class="ucihiddeninfo">Dostęp do Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów.</div> | * <span class="ucishowinfo">[https://usosweb.umk.pl USOSweb]</span><div class="ucihiddeninfo">Dostęp do Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów.</div> | ||
* <span class="ucishowinfo">[[eduroam:Pracownicy|Bezprzewodowy dostęp do Internetu - eduroam]]</span><div class="ucihiddeninfo">Każdy pracownik UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK może dołączyć się do sieci z wykorzystaniem urządzenia obsługującego sieć bezprzewodową (WiFi).</div> | * <span class="ucishowinfo">[[eduroam:Pracownicy|Bezprzewodowy dostęp do Internetu - eduroam]]</span><div class="ucihiddeninfo">Każdy pracownik UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK może dołączyć się do sieci z wykorzystaniem urządzenia obsługującego sieć bezprzewodową (WiFi).</div> | ||
Linia 54: | Linia 55: | ||
==Usługi wsparcia== | ==Usługi wsparcia== | ||
+ | * [[Zakupy sprzętu i oprogramowania]] | ||
* [[Obsługa komputerów na wydziałach]] | * [[Obsługa komputerów na wydziałach]] | ||
* <span class="ucishowinfo">[[Dostępne sale zajęciowe|Dostępne sale zajęciowe]]</span><div class="ucihiddeninfo">Opis dostępnych sal możliwych do wynajęcia na zajęcia dydaktyczne w budynku przy ul. Gagarina 17.</div> | * <span class="ucishowinfo">[[Dostępne sale zajęciowe|Dostępne sale zajęciowe]]</span><div class="ucihiddeninfo">Opis dostępnych sal możliwych do wynajęcia na zajęcia dydaktyczne w budynku przy ul. Gagarina 17.</div> |
Aktualna wersja na dzień 09:12, 14 paź 2024
[edytuj] Zaistniej w sieci
Konto na serwerze UMK Poczta elektroniczna Publikacja stron www ABC bezpieczeństwa
[edytuj] Usługi sieciowe
- Usługi autoryzowaneDostęp do Centralnego Punktu Logowania UMK. Umożliwia korzystanie z najważniejszych usług sieciowych Uczelni bez konieczności wielokrotnego logowania się do każdej z nich. W oparciu o centralny punkt uwierzytelniania można korzystać m.in. z poczty elektronicznej, systemu USOSweb, Systemu Rezerwacji Sal czy też systemu Moodle.
- Weryfikacja dwuetapowaOpis i instrukcje potrzebne do skonfigurowania 2FA (uwierzytelnianie dwuskładnikowe)
- USOSwebDostęp do Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów.
- Bezprzewodowy dostęp do Internetu - eduroamKażdy pracownik UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK może dołączyć się do sieci z wykorzystaniem urządzenia obsługującego sieć bezprzewodową (WiFi).
- Bezprzewodowy dostęp do Internetu - eduroam (pracownicy nieetatowi)Każdy nieetatowy pracownik UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK może dołączyć się do sieci z wykorzystaniem urządzenia obsługującego sieć bezprzewodową (WiFi).
- E-learning dla prowadzącychZbiór podstawowych informacji i odsyłaczy związanych z wspieranymi przez UCI platformami e-learningowymi
- Instrukcja przeprowadzania głosowań i wyborów w trybie zdalnym
- Lista dyskusyjnaZakładanie listy dyskusyjnej w celu prowadzenia dyskusji poprzez rozsyłanie e-maili do określonej grupy osób z wykorzystaniem tylko jednego adresu e-mail postaci nazwalisty@listy.umk.pl.
- Komunikator internetowyUsługa komunikator.umk.pl przeznaczona do komunikacji w czasie rzeczywistym.
- Strona WWW poczty elektronicznejDostęp do Twojej poczty z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
- KalendarzKalendarz powiązany z kontem UMK.
- Usługa OpenVPNUsługa OpenVPN pozwalająca na autoryzowany dostęp do niektórych usług.
- Udostępnianie sieci bezprzewodowej na potrzeby konferencji/seminariówJeśli jesteś organizatorem konferencji/seminariów możesz zapewnić uczestnikom dostęp do sieci bezprzewodowej.
- Serwisy edukacyjneRejestracja na zajęcia, czasopisma dostępne on-line, system informacji prawnej.
- Dostęp do Office365Office365 w planie Microsoft A1, dostęp do przestrzeni OneDrive, praca grupowa, office on-line.
- Certyfikaty osobisteUzyskaj certyfikat personalny służący do podpisywania poczty elektronicznej.
- Usługi chmurowe w sieci Pionier (projekt MAN-HA)Dostęp do Usług Kampusowych pozwalających na korzystanie z aplikacji na żądanie, m.in. Matlab; tworzenie maszyn wirtualnych.
- Forum UMKDyskutuj na forum o sprawach związanych z UMK.
- Zewnętrzne usługi autoryzowanePracownicy UMK mogą korzystać z usług oferowanych przez Federację PIONIER.Id.
- System konferencyjnyOprogramowanie mające na celu wsparcie organizatorów konferencji.
- Usługa archiwizacji (box.pionier.net.pl)Bezpieczne przechowywanie wyników badań naukowych oraz możliwość ich udostępniania innym użytkownikom. Dysk w tzw. chmurze.
- Platforma MoodlePlatforma e-learningowa do tworzenie własnych kursów, w których można udostępniać materiały studentom, komunikować się z nimi przez różne moduły (np.forum, czat) i sprawdzać ich wiedzę przez zadania i testy.
- System Badań AnkietowychSerwis do tworzenia i obsługi ankiet oraz kwestionariuszy internetowych.
- System Wideokonferencji BigBlueButtonInformacje o systemie BigBlueButton służącym do prowadzenia spotkań on-line
[edytuj] Usługi wsparcia
- Zakupy sprzętu i oprogramowania
- Obsługa komputerów na wydziałach
- Dostępne sale zajęcioweOpis dostępnych sal możliwych do wynajęcia na zajęcia dydaktyczne w budynku przy ul. Gagarina 17.
[edytuj] Regulaminy i zarządzenia
- Polityka rozwoju informatycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na lata 2023-2026
- Polityka bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK
- Regulamin korzystania z zewnętrznych usług sieciowych dostępnych poprzez Centralny Punkt Logowania
- Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
- Zarządzenie - Usługi dla Wydziałów
- Regulamin korzystania z eduroam
Podkategorie
Poniżej wyświetlono 2 spośród wszystkich 2 podkategorii tej kategorii.
P
Strony w kategorii „Pracownicy”
Poniżej wyświetlono 89 spośród wszystkich 89 stron tej kategorii.
Pliki w kategorii „Pracownicy”
W tej kategorii jest 7 plików z ogólnej liczby 7 plików.