Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
<h3>Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej</h3> | <h3>Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej</h3> | ||
− | <span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 15.03. godz. 11:52 | + | <span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)</span> |
− | + | <p> | |
+ | Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty. Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres <a href="mailto:psu@umk.pl">psu@umk.pl</a> podając przybliżoną datę brakującego maila. | ||
+ | |||
+ | <p> | ||
+ | <i> | ||
+ | aktualizacja z 15.03. godz. 11:52 | ||
+ | </i> | ||
+ | <b>Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.</b></p> | ||
<p> | <p> | ||
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, | Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, |
Wersja z 12:07, 17 mar 2020
Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej
Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)
Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty. Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres <a href="mailto:psu@umk.pl">psu@umk.pl</a> podając przybliżoną datę brakującego maila. <p> aktualizacja z 15.03. godz. 11:52 Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa prace nad uruchomieniem serwera zastępczego oraz przywróceniem starego do gotowości. Prace mogą potrwać do poniedziałku 16.03.
Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe
Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)
W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.
Poszukujemy pracowników
Komunikat z dnia: 23.03.2018
Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...