Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
m |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
<br> | <br> | ||
Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres [mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl] podając przybliżoną datę brakującego maila. | Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres [mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl] podając przybliżoną datę brakującego maila. | ||
+ | </p> | ||
+ | <p> | ||
+ | W pozostałych sprawach prosimy pisać na adres [mailto:pomoc@uci.umk.pl pomoc@uci.umk.pl] lub bezpośrednio do odpowiednich pracowni. | ||
</p> | </p> | ||
Wersja z 17:15, 20 mar 2020
Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej
Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)
Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty.
Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres psu@umk.pl podając przybliżoną datę brakującego maila.
W pozostałych sprawach prosimy pisać na adres pomoc@uci.umk.pl lub bezpośrednio do odpowiednich pracowni.
Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe
Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)
W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.
Poszukujemy pracowników
Komunikat z dnia: 23.03.2018
Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...