Problemy Office365: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
(→Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?) |
(→Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/]. | Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/]. | ||
− | ===Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym | + | ===Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym=== |
Napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem. | Napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem. | ||
===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji=== | ===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji=== | ||
Jeżeli od czasu rejestracji monęło już kilka godzin, to napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem. | Jeżeli od czasu rejestracji monęło już kilka godzin, to napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem. |
Wersja z 15:33, 27 mar 2020
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365
W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy robić przygotowania z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.
Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/
W czasie logowania do Office365 otrzymuję infwmację, że w systemie nie ma mojego konta
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie https://office365.uci.umk.pl/.
Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym
Napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji
Jeżeli od czasu rejestracji monęło już kilka godzin, to napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.