Problemy Office365: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{DISPLAYTITLE:Problemy Office 365}} |
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365 | Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365 | ||
Wersja z 12:09, 7 kwi 2020
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365
W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy robić przygotowania z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.
Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/
W czasie logowania do Office365 otrzymuję informację, że w systemie nie ma mojego konta
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie https://office365.uci.umk.pl/.
Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym
Napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji
Jeżeli od czasu rejestracji monęło już kilka godzin, to napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.