Studenci i doktoranci - korzystanie z konta: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Efa@umk.pl (dyskusja | edycje) m (→Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości?) |
Efa@umk.pl (dyskusja | edycje) m (→W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?) |
||
Linia 37: | Linia 37: | ||
=== W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej? === | === W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej? === | ||
− | W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres [mailto: | + | W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres [mailto:dsu@uci.umk.pl dsu@uci.umk.pl] z informacją określającą co należy odzyskać. |
=== Dostęp do sieci bezprzewodowej === | === Dostęp do sieci bezprzewodowej === |
Wersja z 10:58, 23 cze 2020
Zapomniałem hasła - co zrobić?
W przypadku zapomnienia nazwy konta lub hasła należy skorzystać z formularza:
Ustaw nowe hasło.
W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt z
Biblioteka Uniwersytecka Informacja i Wypożyczalnia, 1 piętro ul. Gagarina 13 tel. 611-22-05
lub
Dział Sieci Uniwersyteckiej Collegium Maximum ul. Pl. Rapackiego 1, pok. 206 tel. 611-27-36
W jaki sposób można zmienić hasło do konta?
Hasło do konta można zmienić poprzez:
W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?
Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.
Domyślny limit wielkości konta wynosi:
- 150 MB na pocztę
- 100 MB na stronę WWW (500 MB dla organizacji studenckich)
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest zwiększenie tego limitu, po przesłaniu prośby na adres dsu@uci.umk.pl.
Jak skopiować pliki na konto na serwerze lub pobrać je z niego?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Kopiowanie plików na serwer i pobieranie ich z niego.
W jaki sposób można uzyskać dostęp do bazy danych MySQL?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Usługa SQL.
W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?
W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres dsu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.
Dostęp do sieci bezprzewodowej
W ramach projektu eduroam w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika został udostępniony system swobodnego dostępu do Internetu. Za jego pomocą każdy pracownik i student UMK może uzyskać dostęp do sieci przy pomocy karty bezprzewodowej.
Każdy student i doktorant UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK i dysponujący komputerem z kartą WiFi może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam. Opis konfiguracji komputera dostępny jest na stronach http://eduroam.umk.pl/.
Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości?
Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Działem Sieci Uniwersyteckiej (6112736 lub psu@umk.pl). Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu.