Lista dyskusyjna
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Spis treści |
Zakładanie listy dyskusyjnej
Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@ml.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.
Procedura zakładania listy dyskusyjnej
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF , wersja DOC , Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
- osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
- pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)
Zapisywanie się na listę dyskusyjną
Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko
Wypisywanie się z listy dyskusyjnej
Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl
Wysyłanie wiadomości na listę
Wystarczy wysłać list na adres listy.