E-learning dla studentow

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Na tej stronie prezentujemy podstawowe informacje związane z e-learningiem na UMK. Strona jest regularnie aktualizowana.

Prosimy o regularnie sprawdzanie informacji na stronach Twojego wydziału/jednostki oraz swojej skrzynki mailowej – tam mogą pojawić się wiadomości o zajęciach zdalnych (np. linki i hasła do kursu, wideokonferencji od Twojego wykładowcy).

Spis treści

Zajęcia w systemie Moodle

  1. Zaloguj się do systemu Moodle poprzez Centrlny Punkt Logowania UMK, t.j. identycznie, jak do USOS-a.
Moodle1.png
  1. Znajdź swój kurs korzystając z wyszukiwarki kursów (lub wejdź do kursu korzystając z linku i hasła przesłanego przez wykładowcę na maila).
Moodle2.png
  1. Pracuj zgodnie ze wskazówkami wykładowcy.

Więcej informacji na stronie Platforma_Moodle

Zajęcia na platformie Microsoft Teams

Microsoft Teams jest jednym z elementów pakietu Microsoft Office365, w związku z tym do korzystania niezbędne jest założenie konta w tym systemie. Konto musi być powiązane z UMK o należy je założyć poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/.

Z Office365 zdarzają się problemy dlatego przygotowywaliśmy stronę FAQ, prosimy tam zajrzeć przed wysyłaniem pytania do pomocy.

Zajęcia z użyciem uniwersyteckiego systemu wideokonferencyjnego

Zajęcia z użyciem Skype dla firm